Week 14

16 december 2018 - Gzira, Malta

Hoi Iedereen,

wat gaat de tijd toch snel nog maar 2 weekjes en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan! Deze week op stage heb ik veel op geel gestaan super fijn om een keer vaker op een groep te staan ipv elke keer te switchen we hebben weer lekker veel lopen knutselen en knippen &plakken.   Naast dat ik op geel heb gestaan heb ik ook weer een keer bij de baby’s gestaan en dat was wel saai vergeleken met de groepen waar ik normaal op sta.

We hebben de maandag en dinsdag deze keer omgedraaid en hebben nu dus op maandag boodschappen gedaan en dinsdag gesport en toen heb ik dus weer gevolleybald! Woensdag ben ik niet gaan volleyballen omdat er een Nederlands feest was georganiseerd en jawel dat was het grote sinterklaas feest natuurlijk want ook Sinterklaas is in Malta geweest! Voor dit feest moesten we 15 euro betalen en hierbij zat een welkomstdrankje, onbeperkt kroketten en frikandellen en ze hadden ook gratis vervoer geregeld naar Footloose! Super ideaal. Dus toen het een uurtje of half 12 gingen we in een volle bus met  Nederlanders naar Footloose en wat een feest was het die avond, zeker eentje voor in de boeken!! -Donderdag zijn ik en Nikki naar stage gegaan met vrij veel slaaptekort maar het ging eigenlijk best wel goed! ’s avonds zijn we naar Fabiënne en Kim gegaan en hebben daar met z’n allen wat gedronken en een paar spelletjes gespeeld. Lekker met de meiden van stage. Vrijdag heb ik lekker uitgeslapen en ben ik in de middag Sliema ingeduikt met Nikki hier hebben we wat souveniertjes gevonden voor familie en vrienden. ‘S avonds ging de ene helft sushi eten en de andere helft ging eten bij Black Gold zelf heb ik toen bij mijn vriendin Dawn gegeten en hebben we lekker samen gekookt (tortellini met kip, tomaatjes en veeeel kaas). Na het eten rond een uurtje of 9 ben ik naar de rest van de meiden gegaan omdat ik toen vlak naast hun zat dus toen konden we daarna samen naar de jongens reizen want daar gingen we weer indrinken de andere helft die sushi gingen eten kwamen later en even later zat hun huis weer bomvol met 18 man! We gingen opstap rond een uurtje of 23.00 en zo ging de avond weer veeelste snel voorbij!! De meiden gingen de volgende dag naar het stadje Mellieha maar ik ging niet mee toen ik vond mijn bed toen lekkerder liggen haha. Tegen de avond zijn we naar Emma en Simone gegaan en hebben daar een sleepover gehouden met alle meiden, wat een gezelligheid zo met z’n allen! Ik sliep die avond naast Simone en wij gingen allebei ook als eerste naar bed omdat we super moe waren, ik heb het nog wel 2 films wakker kunnen houden dus ik vond het knap van mezelf😁 Ik werd rond een uurtje of 12 wakker de volgende dag en heb toen lekker ontbijt op bed gekregen van Simone! Zo lekker! Rond 17.00 zijn we naar huis gegaan en hebben nog thuis een beetje gerommeld en opgeruimd. De week vloog weer vooorbij dus!!

Seee yaa X