Week 11

18 november 2018 - Gzira, Malta

Gooeieavondd!

Deze week was echt super chill we hebben een leuke week op stage gehad en weer lekker afgewisseld van groepen. Ook had ik even een andere functie i.p.v pedagogisch medewerker namelijk Bob de bouwer😂 (zie foto en filmpje). Deze week zijn er ook 2 nieuwe Nederlandse meiden bij ons op stage gekomen! Super gezellig dus wij hebben ze gelijk op sleeptouw genomen en ze paceville laten zien. Na Donderdag hadden we alweer weekend en gingen Nikki en ik met onze vrienden lekker sushii eten😍 Femke ging met een paar andere meiden uiteten bij Mama Mia omdat hun niet zo’n fan zijn van sushi, hierna hebben we elkaar weer gemeet bij Bellini’s (shotjesbar) en daar ingedronken, rond 12 uur zijn we Paceville ingegaan en naar onze oude vertrouwde stamkroeg Footloose gegaan.

Vrijdag hebben we het lekker rustig aan gedaan want het was donderdag nogal laat/vroeg geworden ik denk dat we rond 6 uur in bed lagen😴😩 vrijdagavond was dus ook lekker een filmavondje met Nikki en Femke❤️

Zaterdag hebben we lekker uitgerust en een beetje dingen gedaan want we konden niet heel veel doen omdat het regende😌 rond de avond wouden we natuurlijk wel weer wat gaan doen omdat we 2 dagen niet veel hadden uitgevoerd dus gingen we ‘s avonds indrinken bij de jongens en daarna weer gezellig opstap💃🏼🍻