Week 12

2 december 2018 - Gzira, Malta

Goodevening!

weer tijd voor een up date over mijn tijd hier in Malta. Deze week hebben we redelijk veel geknutseld en geknipt, ze doen hier veel activiteiten met papier en verf/schuim/ lijm voor knippen en plakken eigenlijk. Ook heb ik deze week even totaal iets anders gedaan als voor de kinderen zorgen namelijk ”portiertje” spelen. Ik kreeg dus de sleutel van de deur en moest zo iedereen binnen laten en begroeten en ook weer de deur open maken als de ouders weg gingen, wel leuk een keertje zo voor de verandering! En zo had ik ook de kans om een beetje met de ouders te praten en zo kom je erachter dat er meer Nederlandse kinderen en ouders op je stage zitten dan je eigenlijk dacht!

Ik heb hier in de tussentijd een volleybalclub gevonden: Birkirkara Volleyball Club en we trainen in Naxxar, best een einde weg van waar ik woon maar gelukkig heb ik er vervoer naartoe en terug!😊 dus dinsdag was ik weer lekker gaan trainen! Super fijn dat ik zo een beetje kan ontsnappen aan de “sleur” hier doordeweeks. Het team is ook echt super leuk de leeftijden verschillen heel erg van jong en oud (ik denk dat ik de jongste ben)

Vrijdag was het blackfriday dus dat betekende de winkels in!👗💸 ik heb een leuke pantertrui, blousje en een super schattig rugzakje kunnen scoren niet zo veel maar zeker geslaagd😊 in de avond gingen we met onze groep meiden indrinken bij vriendinnen van ons en daarna opstap💃🏼na deze super gezellige avond lagen we pas 5.30 in bed en 13.30 werden we wakker. We gingen zaterdag naar de dierentuin en hebben daar een suuper schattig baby tijgertje geknuffeld😍 dat was wel het hoogtepunt van de dag! ‘s avonds gingen we nog met de meiden uiteten bij Cuba en surprise surprise daarna weer beland in Paceville.